Ahhh….las ventajas de tener una nariz grande!

La publicidad argentina siempre se destaca por hacer lo arriesgado, lo que nadie se atreve a hacer. En este caso, la agencia Del Campo Nazca Saatchi & Saatchi creó una campaña increíble: Big Nose. La marca de aires acondicionados BGH le dará un 25% de descuento a todo aquel narizón que logré pulsar un botón utilizando su nariz.

La jocosidad tan particular que utilizan en esta oportunidad sólo demuestra una cosa: aquí los comerciales son malos porque prefieren repetir la misma fórmula hasta morir o la copian porque es más fácil.

 

3 thoughts on “Ahhh….las ventajas de tener una nariz grande!

  1. I am not sure where you are getting your information, but good topic.
    I needs to spend some time learning more or understanding more.
    Thanks for great info I was looking for this information for my mission.

  2. I want to to thank you for this fantastic read!
    ! I absolutely loved every bit of it. I’ve got you bookmarked to check out new stuff you post…

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s